Блог

5 основных страшилок-заблуждений о переходе в облако

На западе облачные технологии давно стали общепринятыми и являются де-факто стандартом сетевой инфраструктуры. Но это у них, а в Украине еще остались компании, которые опасаются переводить работу в облако, приводя ряд причин, почему это делать не нужно. Разумные доводы о преимуществах облачных технологий разбиваются о стереотипы и убежденность в том, что это не нужно, небезопасно и вообще не подходит для конкретно взятого бизнеса.

Скільки ви отримаєте, якщо вони залишаться?

Клієнти - запорука розвитку Вашої компанії. Немає клієнтів - немає бізнесу. Однак ще важливіше - клієнти постійні: одного разу довірившись Вам і отримавши очікуване, вони знову і знову будуть до Вас звертатися за допомогою, якщо Ви їх, звичайно, не підведете. І тут не зайвим буде нагадування, що утримання існуючого клієнта коштує в 5-10 разів дешевше, ніж залучення нового.

Новий інтерфейс Таксі: що по іншому

«Таксі» - новий інтерфейс конфігурацій 1С, розроблений з урахуванням сучасних трендів: робота з програмами через браузер, а також з планшетів та смартфонів, простота і юзабіліті, легкість в розумінні того «як це працює». Якщо ви ще не "пересіли" на Таксі, ми проведемо для вас демонстрацію і допоможемо налаштувати новий інтерфейс вашої програми 1С.

Автоматизація роздрібного магазину

Ви плануєте комплексну автоматизацію магазину? Ми підготували для вас статтю, котра допоможе вам розібратися в цьому процесі і не допустити помилок на самому старті. Для початку потрібно визначитися з торговим обладнанням: яке воно буває і яке необхідно саме вам. З усією відповідальністю потрібно поставитися і до вибору програмного забезпечення для магазину.

  

Зовнішнє оформлення магазину

Відкриваєте свій магазин? Пам'ятайте, що на тлі однотипних одноманітних магазинчиків у Вас є реальний шанс виділитися і привернути до себе увагу потенційних покупців, пропонуючи їм не тільки потрібно та високоякісну продукцію, але й креативне оформлення вхідної групи магазину. Людей завжди привертає щось нове і незвичайне .

Як убезпечити базу даних 1С

Невеликі компанії, як правило, починають роботу в програмі 1С в файловому режимі, і це цілком логічно: для роботи в програмі 3-5 працівників немає необхідності купувати дороге серверне обладнання та програмне забезпечення. Файловий режим легко налаштовується, не вимагає додаткових інвестицій: файл бази даних (БД) розміщується на комп'ютері і по локальній мережі стає доступним всім користувачам компанії.

Відмінності між версіями 1С 7 та 1С 8

Платформа "1С:Підприємство 8 " - це продукт багаторічного використання платформи версії 7.7 .: накопичені в ході її експлуатації побажання та зауваження користувачів дозволили створити новий програмний продукт, який максимально відповідає потребам сучасного бізнесу. "1С:Підприємство 8" має розширені функціональні можливості.

Сервіси супроводу. 1С:Лекторій

1С:Лекторій - це унікальний сервіс, який дає можливість користувачам програм 1С зустрічатися з методистами " 1С:ІТС Україна " і отримувати необхідну інформацію з "перших вуст". В рамках 1С:Лекторій розглядаються питання змін в законодавстві і те, як ці зміни відображаються у програмах "1С:Підприємство".

Користувачі 1С! Потрібна Ваша допомога!

Нам дуже важлива Ваша думка про роботу програмних продуктів 1С:Підприємство і про те, як вони допомагають Вам справлятися зі щоденними бізнес завданнями та досягати поставлених цілей. Для того, щоб ми могли поліпшити Ваш досвід роботи в програмах 1С, дайте, будь ласка, відповідь на 9 запитань. Натомість ми гарантуємо Вам від нашої компанії 6 безкоштовних годин обслуговування Вашої 1С. 

Сервіси супроводу. 1С:Лінк

1С:Лінк - сервіс для безпечного доступу до інформаційної бази 1С через Інтернет. У будь-який час з будь-якої точки світу (при наявності мережі Інтернет) ви можете підключитися до своєї 1С, щоб перевірити, як ідуть справи в компанії (для директора), щоб закінчити звіт і відправити до податкової (для бухгалтера), щоб перевірити залишки на складі.

Сторінки