Супровід та підтримка

Після впровадження програми 1С Вам може знадобитися наша допомога у вигляді консультацій інформаційного чи технічного характеру, додаткові налаштування, допрацювання функціоналу, своєчасні оновлення конфігурації та платформи. Наші спеціалісти забезпечать вам якісний супровід Вашої програми 1С. 

 

Супровід 1С включає послуги 

 

консультирование

консультаційну підтримку: користувачі можуть звертатися до нас із запитаннями та завданнями, що виникли в ході роботи з програмою;

права доступа

налаштування прав доступу;

обновление

встановлення оновлень, випущених компанією 1С для більш ефективної роботи конфігурації;

устранение неполадок

усунення проблем в програмі, що виникли внаслідок некоректної роботи з програмою;

внесение изменений

внесення необхідних змін у програму, пов'язаних зі змінами у законодавстві;

резервное копирование

створення резервної копії інформаційної бази;

отчеты

створення/редагування форм та звітів, розширення функціоналу програми;

обучение

навчання користувачів;

підключення торгового обладнання та його налаштування.

Послуги з супроводу програми надаються із виїздом спеціаліста у Ваш офіс чи дистанційно за допомогою сервісу 1С:Коннект чи TeamViewer.

Дистанційне обслуговування зручне, дозволяє вирішувати завдання відразу ж, як тільки користувач звернувся за допомогою, без витрат часу на виклик 1С спеціаліста. Дистанційне обслуговування застосовується у тих випадках, коли завдання, що виникли, не потребують безпосередньої присутності 1С спеціаліста за комп'ютером користувача. 

 

Опції оплати послуг

Ми пропонуємо Вам кілька варіантів співпраці: Ви можете оплачувати роботу 1С спеціаліста погодинно по факту наданих послуг, передплачувати години чи вибрати фіксовану абонентську плату.  

1. Погодинна оплата роботи спеціаліста по факту наданих послуг. Вартість години - 390 грн.

2. Передплата: Ви можете значно економити, передплачуючи послуги наперед. Чим більше годин передплачено - тим більша знижка на вартості години.

Количество часов

Стоимость часа

Общая стоимость

Количество часов

Стоимость часа

Общая стоимость

2

380

760

9

310

2790

3

370

1110

10

300

3000

4

360

1440

11

290

3190

5

350

1750

12

280

3360

6

340

2040

13

270

3510

7

330

2310

14

260

3640

8

320

2560

15

250

3750

3. Щомісячна абонентська плата за послуги та сервіси: ми розробили тарифні плани на супровід програм 1С з урахуванням потреб та специфіки бізнесу. Тарифний план на обслуговування можна також скласти індивідуально (вартість залежить від кількості робочих місць та користувачів 1С, об'єму завдань тощо).   

 

 

Зателефонуйте нам та отримайте безкоштовну консультацію за номером (044) 209-93-20 чи (067) 467-90-05.