1С:Підприємство 8. Управління торговим підприємством

ПРОГРАМА 1С:ПІДПРИЄМСТВО ДЛЯ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУУправління торговим підприємством

Автоматизація торгового підприємства (оптова та роздрібна торгівля)

 

Програма підходить для комплексної автоматизації задач торгового підприємства: бухгалтерський, податковий, фінансовий, управлінський облік, керування персоналом; планування та контроль торгових операцій, формування необхідної звітності. 

 

Як програма "1С:Підприємство. Управління торговим підприємством" допоможе управляти компанією

 
У програмі розроблена система звітів, які дозволяють контролювати та аналізувати результати діяльності підприємства. "Рапорт керівникові" - механізм для доставки керівнику інформації про поточну ситуацію в компанії. У короткому звіті сконцентровані дані по обсягу продажів, по дебіторській та кредиторській заборгованості та багатьох інших показниках.
 
"Монітор ефективності" дозволяє "бачити" весь бізнес в цілому і своєчасно виявляти проблемні місця, відхилення від плану чи негативну динаміку.
 
Основні функції програми:
 
  • управління торговою діяльністю
  • планування продажів та закупівель
  • управління замовленнями покупців
  • управління закупівлями
  • ціноутворення
  • управління взаємовідносинами з клієнтами
  • складський облік
  • облік банківських та касових операцій
  • управління взєморозрахунками
  • управління персоналом та розрахунок зарплати
  • облік виробництва
  • бухгалтерський облік
  • податковий облік
  • формування звітності
 
Детальний опис можливостей програми "1С:Управління торговим підприємством"

Можливості програми "1С:Підприємство. Управління торговим підприємством"

 

Програмний продукт «1С:Підприємство. Управління торговим підприємством» дозволяє автоматизувати основні бізнес процеси гуртової та роздрібної торгівлі, наприклад, планування та контроль продаж, управління замовленнями покупців.

 

Планування продажів

Програма для управління торгівлею розроблена

  • для планування продажів в натуральному та грошовому вираженні, базуючись на даних про продажі, отримані в минулі періоди;
  • для розрахунку відпускних цін, базуючись на даних про поточні ціни підприємства та ціни конкурентів;
  • для розрахунку собівартості продажів;
  • для планування продажів як в цілому по підприємству, так і окремо по групах товарів, по категоріях покупців; модуль дозволяє консолідувати всі окремі плани у зведений план продажів, аналізувати заплановані та фактичні продажі.

 

Управління закупівлями

Дана програма дозволяє планувати закупівлі та своєчасно поповнювати запаси. Функціонал системи включає:

  • планування закупівель на основі даних про фактичні продажі та замовлення покупців/клієнтів та прогнозовані продажі;
  • аналіз потреби в товарах на складі;
  • формування графіків поставок та платежів.

 

Управління замовленнями покупців

Система призначена для роботи із замовленнями, в ній фіксуються всі етапи виконання замовлення. З її допомогою можна відслідковувати хід виконання замовлення, історію співпраці з клієнтами/постачальниками.

 

Ціноутворення

Програма 1С:Підприємство для автоматизації торгівлі має гнучкий механізм ціноутворення, призначений для ведення цінової політики підприємства і який дозволяє формувати схеми утворення цін та знижок; збирати та зберігати дані про ціни конкурентів, постачальників; проводити порівняльний аналіз цін компанії та цін конкурентів і постачальників.

 

Управління взаємовідносинами з клієнтами

Система управління взаємовідносинами з клієнтами дозволяє збирати, зберігати та аналізувати дані про клієнтів, вести історію взаємовідносин з ними, аналізувати кожного клієнта (його дохідність, потенціал). Функціонал системи дає можливість:

  • збирати та зберігати інформацію про контактні дані контрагента;
  • фіксувати терміни виконання замовлень, умови доставки, замовлені товари та ціни;
  • проводити  ABC/XYZ-аналіз контрагентів і на його основі сегментувати їх (постійний, потенціальний, разовий, регулярний, епізодичний);
  • проводити аналіз ефективності маркетингових заходів/акцій.

 

Складський облік

Для ефективної роботи складу в програмі "1С:Підприємство. Управління торговим підприємством" розроблена підсистема управління складом. Система дає можливість:

  • управляти залишками на складах (в різних розрізах та по різних характеристиках);
  • вести облік товарів;
  • контролювати серії та терміни придатності товарів;
  • проводити ABC/XYZ-аналіз товарів.

 

Облік банківських та податкових операцій

Програма "1С:Підприємство. Управління торговим підприємством для України" автоматизує облік рутинних банківських та податкових операцій:  

  • облік руху грошових коштів (багатовалютний), облік їх залишків;
  • резервування коштів під платежі;
  • платіжний календар;
  • оформлення первинних документів.

 

Управління взаєморозрахунками

  • схеми обліку заборгованості;
  • фіксування виникнення дебіторської заборгованості перед компанією;
  • проведення аналізу заборгованості.

 

Управління персоналом

В програмі 1С:Підприємство для автоматизації торгівлі також налагоджена система управління персоналом:

  • кадровий облік;
  • розрахунок заробітної плати;
  • розрахунок утримань, податків та зборів.

 

Облік виробництва

В системі передбачений розрахунок собівартості послуг та товарів, облік сировини. Облік готової продукції реалізується за плановою собівартістю, в кінці місяця відбувається розрахунок фактичної собівартості.

 

Бухгалтерський та податковий облік

В конфігурації "1С:Підприємство. Управління торговим підприємством" передбачено ведення бухгалтерського та податкового обліку у відповідності до законодавства України. Система підтримує різні схеми оподаткування:

  • загальна система оподаткування;
  • єдиний податок та ПДВ;
  • єдиний податок без ПДВ;
  • єдиний податок для СПД – фізичних осіб.

 

Працівники бухгалтерії підприємства

  • бачать список заявок на грошові кошти, формують платіжні документи на основі цих заявок та через Клієнт-банк проводять платежі;
  • ведуть облік основних засобів (ОЗ), які знаходяться на балансі організації, та відображають всі операції з ОЗ;
  • мають набір звітів, які дозволяють вести контроль руху матеріалів/запасів підприємства;
  • розраховують заробітну плату на основі інформації із модуля кадрового обліку.

Лікарняні, відпускні нараховуються автоматично. Також автоматично формуються форми регламентної звітності: форма-1ДФ, звіти по ЄСВ, декларація з податку на доходи фізичних осіб.  

Вартість програми

"Управління торговим підприємством"

 

 

15 053 грн

Замовте демонстрацію програми.

 

 

Разом з програмою вам можуть знадобитися наші послуги:

 

Комплексне обслуговування Розробка функціоналу Хостинг
Весь комплекс послуг на основі абонплати для максимально ефективної роботи програм 1С:Підприємство. Розробка додаткового функціоналу для програм 1С:Підприємство під Ваші потреби, розробка програм "з нуля". Розміщення Вашої інформаційної бази у нас на сервері для швидкого старту з мінімум інвестицій.

 

При покупці програми 1С:Підприємство:

Ваші вигоди при покупці 1С

1. Бонуси - 10% від вартості програмного забезпечення

  • розраховуйтеся бонусами за послуги впровадження та навчання 

2. 3 місяці інформаційно-технологічного супроводу

  • лінія консультацій
  • доступ до інформаційної системи "ІТС"
  • актуальні релізи оновлень програми
  • сервіс для подання електронної звітності "Фредо Звіт"

3. Знижка до 50% при переході з 1С:Підприємство 7.7. на версію 8

Замовте консультацію з 1С

У вас залишилися питання? Ми залюбки дамо вам відповіді, підберемо програму 1С:Підприємство, яка максимально відповідає потребам вашого бізнесу, та проведемо її демонстрацію. Залиште заявку чи зв'яжіться з менеджером: (044) 209-93-20, (067) 467-90-05.

 

Замовте програму Замовте презентацію


Замовлення програми:
Замовлення презентації:
Поділіться записом у соціальній мережі