1С:Підприємство 8. Управління торговим підприємством

ПРОГРАМА 1С ДЛЯ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУУправління торговим підприємством

Автоматизація торгового підприємства (оптова та роздрібна торгівля)

 

Програма підходить для комплексної автоматизації задач торгового підприємства: бухгалтерський, податковий, фінансовий, управлінський облік, керування персоналом; планування та контроль торгових операцій, формування необхідної звітності. 

 

Як програма "1С:Управління торговим підприємством" допоможе управляти компанією

 
У програмі розроблена система звітів, які дозволяють контролювати та аналізувати результати діяльності підприємства. "Рапорт керівникові" - механізм для доставки керівнику інформації про поточну ситуацію в компанії. У короткому звіті сконцентровані дані по обсягу продажів, по дебіторській та кредиторській заборгованості та багатьох інших показниках.
 
"Монітор ефективності" дозволяє "бачити" весь бізнес в цілому і своєчасно виявляти проблемні місця, відхилення від плану чи негативну динаміку.
 
Основні функції програми:
 
  • управління торговою діяльністю
  • планування продажів та закупівель
  • управління замовленнями покупців
  • управління закупівлями
  • ціноутворення
  • управління взаємовідносинами з клієнтами
  • складський облік
  • облік банківських та касових операцій
  • управління взєморозрахунками
  • управління персоналом та розрахунок зарплати
  • облік виробництва
  • бухгалтерський облік
  • податковий облік
  • формування звітності
 
Детальний опис можливостей програми "1С:Управління торговим підприємством"

Можливості програми "1С:Управління торговим підприємством"

 

Програмний продукт «1С:Управління торговим підприємством» дозволяє автоматизувати основні бізнес процеси гуртової та роздрібної торгівлі, наприклад, планування та контроль продаж, управління замовленнями покупців.

 

Планування продажів

Програма для управління торгівлею розроблена

  • для планування продажів в натуральному та грошовому вираженні, базуючись на даних про продажі, отримані в минулі періоди;
  • для розрахунку відпускних цін, базуючись на даних про поточні ціни підприємства та ціни конкурентів;
  • для розрахунку собівартості продажів;
  • для планування продажів як в цілому по підприємству, так і окремо по групах товарів, по категоріях покупців; модуль дозволяє консолідувати всі окремі плани у зведений план продажів, аналізувати заплановані та фактичні продажі.

 

Управління закупівлями

Дана програма дозволяє планувати закупівлі та своєчасно поповнювати запаси. Функціонал системи включає:

  • планування закупівель на основі даних про фактичні продажі та замовлення покупців/клієнтів та прогнозовані продажі;
  • аналіз потреби в товарах на складі;
  • формування графіків поставок та платежів.

 

Управління замовленнями покупців

Система призначена для роботи із замовленнями, в ній фіксуються всі етапи виконання замовлення. З її допомогою можна відслідковувати хід виконання замовлення, історію співпраці з клієнтами/постачальниками.

 

Ціноутворення

Програма 1С для автоматизації торгівлі має гнучкий механізм ціноутворення, призначений для ведення цінової політики підприємства і який дозволяє формувати схеми утворення цін та знижок; збирати та зберігати дані про ціни конкурентів, постачальників; проводити порівняльний аналіз цін компанії та цін конкурентів і постачальників.

 

Управління взаємовідносинами з клієнтами

Система управління взаємовідносинами з клієнтами дозволяє збирати, зберігати та аналізувати дані про клієнтів, вести історію взаємовідносин з ними, аналізувати кожного клієнта (його дохідність, потенціал). Функціонал системи дає можливість:

  • збирати та зберігати інформацію про контактні дані контрагента;
  • фіксувати терміни виконання замовлень, умови доставки, замовлені товари та ціни;
  • проводити  ABC/XYZ-аналіз контрагентів і на його основі сегментувати їх (постійний, потенціальний, разовий, регулярний, епізодичний);
  • проводити аналіз ефективності маркетингових заходів/акцій.

 

Складський облік

Для ефективної роботи складу в програмі "1С:Управління торговим підприємством" розроблена підсистема управління складом. Система дає можливість:

  • управляти залишками на складах (в різних розрізах та по різних характеристиках);
  • вести облік товарів;
  • контролювати серії та терміни придатності товарів;
  • проводити ABC/XYZ-аналіз товарів.

 

Облік банківських та податкових операцій

Програма "1С:Управління торговим підприємством для України" автоматизує облік рутинних банківських та податкових операцій:  

  • облік руху грошових коштів (багатовалютний), облік їх залишків;
  • резервування коштів під платежі;
  • платіжний календар;
  • оформлення первинних документів.

 

Управління взаєморозрахунками

  • схеми обліку заборгованості;
  • фіксування виникнення дебіторської заборгованості перед компанією;
  • проведення аналізу заборгованості.

 

Управління персоналом

В програмі 1С для автоматизації торгівлі також налагоджена система управління персоналом:

  • кадровий облік;
  • розрахунок заробітної плати;
  • розрахунок утримань, податків та зборів.

 

Облік виробництва

В системі передбачений розрахунок собівартості послуг та товарів, облік сировини. Облік готової продукції реалізується за плановою собівартістю, в кінці місяця відбувається розрахунок фактичної собівартості.

 

Бухгалтерський та податковий облік

В конфігурації "1С:Управління торговим підприємством" передбачено ведення бухгалтерського та податкового обліку у відповідності до законодавства України. Система підтримує різні схеми оподаткування:

  • загальна система оподаткування;
  • єдиний податок та ПДВ;
  • єдиний податок без ПДВ;
  • єдиний податок для СПД – фізичних осіб.

 

Працівники бухгалтерії підприємства

  • бачать список заявок на грошові кошти, формують платіжні документи на основі цих заявок та через Клієнт-банк проводять платежі;
  • ведуть облік основних засобів (ОЗ), які знаходяться на балансі організації, та відображають всі операції з ОЗ;
  • мають набір звітів, які дозволяють вести контроль руху матеріалів/запасів підприємства;
  • розраховують заробітну плату на основі інформації із модуля кадрового обліку.

Лікарняні, відпускні нараховуються автоматично. Також автоматично формуються форми регламентної звітності: форма-1ДФ, звіти по ЄСВ, декларація з податку на доходи фізичних осіб.  

Вартість програми

"1С:Управління торговим підприємством"

 

 

15 053 грн

Замовте демонстрацію та тестуйте програму 30 днів безкоштовно.

 

 

Разом з програмою вам можуть знадобитися наші послуги:

 

Комплексне обслуговування Розробка функціоналу Хостинг 1С
Весь комплекс послуг на основі абонплати для максимально ефективної роботи програм 1С. Розробка додаткового функціоналу для програм 1С під Ваші потреби, розробка програм "з нуля". Розміщення Вашої інформаційної бази у нас на сервері для швидкого старту з мінімум інвестицій.

 

При покупці програми 1С БЕЗКОШТОВНО 

Ваші вигоди при покупці 1С

Демонстрація

Встановлення

Налаштування

Навчання

+ 3 місяці інформаційно-технологічного супроводу

  • лінія консультацій
  • доступ до інформаційної системи "1С:ІТС"
  • актуальні релізи оновлень програми 1С
  • сервіс для подання електронної звітності "1С:Звіт"

БІЛЬШЕ ПОДАРУНКІВ 

Замовте консультацію з 1С

У вас залишилися питання? Ми залюбки дамо вам відповіді, підберемо програму 1С, яка максимально відповідає потребам вашого бізнесу, та проведемо її демонстрацію. Залиште заявку чи зв'яжіться з менеджером: (044) 209-93-20, (067) 467-90-05.

 

Замовте програму Замовте презентацію


Замовлення програми:
Замовлення презентації:
Поділіться записом у соціальній мережі