Блог

Управлінський облік на підприємстві

Якщо в компанії є управлінець, отже, має бути і управлінський облік. На жаль, часті випадки, коли ТОПи, почувши про упроблік, уточнюють у бухгалтера, «чи потрібно це їй». Найчастіше такі ситуації виникають у підприємців-початківців, тому ми як спеціалісти компанії, місія якої - створювати повноцінний облік діяльності підприємств саме для власників бізнесу, вирішили прояснити поняття «управлінського обліку».

Як розрахувати собівартість продукції в 1С УНФ

Калькуляція собівартості незавершеного виробництва та готової продукції - важлива операція, необхідна для формування звітності - фінансової та управлінської. Крім цього, на підставі інформації про собівартість відбувається планування роботи всього підприємства, контроль виконання планових показників, а також прийняття управлінських рішень.

Е-книга "Висока якість сервісу як норма"

Клієнти - запорука процвітання Вашої компанії. Немає клієнтів - немає бізнесу. Однак ще важливіше - клієнти постійні: одного разу довірившись Вам і отримавши очікуване, вони знову і знову будуть до Вас звертатися за допомогою, якщо Ви їх, звичайно, не підведете. Великий відсоток лояльних постійних покупців забезпечує стабільний стан бізнесу.

Як відбувається комунікація в Бітрікс24

В ізоляції, в інформаційному вакуумі, особливо новачку в компанії, виконувати робочі завдання дуже складно, можна сказати, майже неможливо. За що ми в ІнтелТеху любимо Бітрікс24, так це як раз за практично необмежені можливості спілкування: Бітрікс24 пропонує широкий арсенал інструментів для організації успішної внутрішньої комунікації в компанії. 

Як налагодити ефективну комунікацію в компанії

Бізнес будується на комунікації - внутрішній всередині компанії, зовнішній - з клієнтами, постачальниками, підрядниками, ЗМІ тощо. Аж ніяк не применшуючи значення зовнішньої комунікації, сьогодні ми вирішили поговорити про внутрішню взаємодію, адже це той “клей”, що тримає всю організацію вкупі, це те, без чого компанія була б просто спільнотою індивідуумів. 

Е-книга "Поради мерчендайзера"

Згідно з результатами маркетингових досліджень, в 67% випадках рішення про купівлю приймається споживачем вже біля прилавка. 7 з 10 відвідувачів магазину вибирають торгову марку вже в торговому залі. Споживач орієнтується на властивості продукції всього лише на 20% і на 80% - на її оточення (зручність покупки, ціна, дизайн, торгова марка).

Що вигідніше - купити програму 1С чи орендувати її

Сьогодні бізнесу доступна велика кількість програм 1С, здатних автоматизувати різні бізнес-процеси. Основне завдання - зробити правильний вибір програмного забезпечення і знайти відповідь на питання "що вигідніше - купити програму чи взяти її в оренду". У цій статті ми вирішили зібрати всі за та проти того та іншого і розібратися в цій ситуації. 

Кому потрібен віддалений офіс

Де ви працюєте, коли дійсно хочете отримати результат? Який час вам найкраще підходить для продуктивної роботи? Навряд чи відповідь буде "офіс в розпал робочого дня". Є, звичайно, люди, які, виконуючи завдання, можуть з головою в нього зануритися і відключитися від зовнішнього світу. Але в офісі ми не одні, і є безліч відволікаючих чинників, які ми не можемо контролювати.

5 основных страшилок-заблуждений о переходе в облако

На западе облачные технологии давно стали общепринятыми и являются де-факто стандартом сетевой инфраструктуры. Но это у них, а в Украине еще остались компании, которые опасаются переводить работу в облако, приводя ряд причин, почему это делать не нужно. 

Скільки ви отримаєте, якщо вони залишаться?

Клієнти - запорука розвитку Вашої компанії. Немає клієнтів - немає бізнесу. Однак ще важливіше - клієнти постійні: одного разу довірившись Вам і отримавши очікуване, вони знову і знову будуть до Вас звертатися за допомогою, якщо Ви їх, звичайно, не підведете. І тут не зайвим буде нагадування, що утримання існуючого клієнта коштує в 5-10 разів дешевше, ніж залучення нового.

Сторінки