Блог

Автоматизація роздрібної торгівлі в "1С:Підприємство.Управління торгівлею"

Програма "1С:Підприємство. Управління торгівлею" часто використовується для автоматизації роздрібної торгівлі. У цій статті ми розповімо вам, як активувати функціонал для оформлення роздрібних продажів. Ведення роздрібної торгівлі в "1С:Підприємство. Управління торгівлею" можливо тільки при включенні функціональної опції Роздрібні продажі в розділі Адміністрування - CRM і продажі.

Управління доставкою в програмі "Управління торгівлею"

Торговим підприємствам, що здійснюють послуги доставки, буде корисною функція «Доставка» в програмі «Управління торгівлею» з лінійки продуктів «1С:Підприємство». Ми підготували коротку інструкцію, як налаштувати і використовувати цю опцію. Перед початком роботи в програмі з модулем доставки необхідно встановити наступні налаштування Адміністрування - Склад і доставка.

Е-книга "Автоматизація малого бізнесу"

У вас власний невеликий бізнес? Вам доводиться бути і директором, і менеджером з продажів, і маркетологом, і виконавцем, і CRM системою, яка пам’ятає усіх клієнтів на ім’я та їх замовлення? І ви подумуєте про інструмент, який допоможе вам слідкувати за усім, що відбувається в бізнесі, контролювати працівників, виконувати роботу по проектах і при цьому звільнити час для планування подальшого розвитку свого підприємства, пошуку партнерів для співпраці?

Робота з прайс-листами постачальників в програмі "Управління торгівлею"

"Управління торгівлею" - програма з лінійки "1С:Підприємство", що користується попитом серед підприємств, які ведуть торгівельну діяльність. У цій статті ми розповімо, як в цій програмі працювати з прайс-листами постачальників. Перед початком роботи з Прайс-листами постачальників в програмі "Управління торгівлею" необхідно включити функціональну опцію в налаштуваннях Адміністрування - Номенклатура - Номенклатура постачальників.

Як оптимізувати використання ресурсів підприємства: 11 кроків

Для розвитку підприємства потрібні вільні кошти, тож оптимізація витрат та економія ресурсів вкрай необхідні. Ділимося з вами практичними порадами, як побудувати в компанії систему здорової економії. Запровадьте систему планування: у вас має бути чіткий план витрат, якого ви повинні дотримуватися. Перевищення суми планових витрат має бути детально проаналізовано.

Жорсткий менеджмент. Примусьте людей працювати на результат

Як почати платити співробітникам за результат їхньої роботи, а не за час з 9 до 18? Як гармонізувати стосунки з клієнтами? Як зробити свій бізнес більш прибутковим? Відповіді ви знайдете в книзі «Жорсткий менеджмент. Примусьте людей працювати на результат». Ден Кеннеді - Професор суворої реальності - каже, що ідеально було б, якщо б найманих працівників в бізнесі зовсім не було, але раз без них ніяк - вам доведеться мати справу з турботами.

Системи «Клієнт Банк» в програмах 1С:Підприємство

Щоденна робота бухгалтера з банком включає: створення платіжних доручень; вивантаження/завантаження даних банку про надходження та списання за день; відображення виписки банку на розрахунковому рахунку в програмі 1С:Підприємство. Для налаштування автоматичного обміну інформацією про платіжні доручення та банківські виписки між системами «Клієнт банк» та програмами 1С:Підприємство існує спеціалізоване рішення. 

Монітор керівника в програмах "1С:Підприємство"

Монітор керівника в програмах "1С:Підприємство" – корисний інструмент для керівника підприємства. Він дозволяє швидко отримати інформацію про поточний фінансовий стан компанії та ключові показники бізнесу. Оперативні дані можна деталізувати завдяки звітам, що доступні за посиланнями на сторінці «Монітору керівника». Зручність цих звітів у швидкості формування та відображення. 

Аналітика в управлінні підприємством

Багато компаній ухопилися за ідею збирання «великих даних» і збирають величезну кількість даних, не розуміючи навіщо і що вони з ними будуть робити. Тож перш ніж починати з даних, слід почати зі стратегії. І на початковому етапі неважливо, які є дані, які дані ви вже збираєте, які дані збирають ваші конкуренти. Суть не в тому, які дані є в наявності, а в тому, чого ваша компанія бажає досягнути, і як дані можуть їй в цьому допомогти.

Як залучити пацієнтів у медцентр чи клініку

Ринок приватної медицини - ось де не з чуток знають про конкуренцію та боротьбу за клієнта: з більш ніж 50000 приватних медичних центрів і клінік - 40% знаходяться в Києві. Щодня з'являються нові приватні кабінети та медичні центри, філії мережевих медичних клінік. Як їм вдається знаходити і утримувати своїх пацієнтів, забезпечувати роботою персонал, отримувати прибуток від вкладених інвестицій?

Сторінки