Блог

Підприємницький міф

Кожна людина, що починає власний бізнес, складається з трьох окремих особистостей: Підприємця, Менеджера і Спеціаліста. Якби ці три частини були правильно збалансовані, ми б мали надзвичайно компетентну особистість. Підприємець мав би необмежену можливість звертатися до нових сфер своїх інтересів; менеджер ставив би на міцну основу проведені операції; спеціаліст виконував би технічну роботу.

Налаштування та використання бонусних карт лояльності в програмі "Управління торгівлею"

Використання бонусних карт лояльності дозволяє, на відміну від стандартної знижки, накопичити клієнту певну суму балів і надалі користуватися ними при майбутніх покупках.
Включення опції використання бонусних карт відбувається в розділі Адміністрування - Маркетинг і планування. Першим кроком необхідно створити нову бонусну програму.

Управління доставкою в програмі "Управління торгівлею"

Торговим підприємствам, що здійснюють послуги доставки, буде корисною функція «Доставка» в програмі «Управління торгівлею» з лінійки продуктів «1С:Підприємство». Ми підготували коротку інструкцію, як налаштувати і використовувати цю опцію. Перед початком роботи в програмі з модулем доставки необхідно встановити наступні налаштування Адміністрування - Склад і доставка.

Е-книга "Автоматизація малого бізнесу"

У вас власний невеликий бізнес? Вам доводиться бути і директором, і менеджером з продажів, і маркетологом, і виконавцем, і CRM системою, яка пам’ятає усіх клієнтів на ім’я та їх замовлення? І ви подумуєте про інструмент, який допоможе вам слідкувати за усім, що відбувається в бізнесі, контролювати працівників, виконувати роботу по проектах і при цьому звільнити час для планування подальшого розвитку свого підприємства, пошуку партнерів для співпраці?

Автоматизація роздрібної торгівлі в "1С:Підприємство.Управління торгівлею"

Програма "1С:Підприємство. Управління торгівлею" часто використовується для автоматизації роздрібної торгівлі. У цій статті ми розповімо вам, як активувати функціонал для оформлення роздрібних продажів. Ведення роздрібної торгівлі в "1С:Підприємство. Управління торгівлею" можливо тільки при включенні функціональної опції Роздрібні продажі в розділі Адміністрування - CRM і продажі.

Як оптимізувати використання ресурсів підприємства: 11 кроків

Для розвитку підприємства потрібні вільні кошти, тож оптимізація витрат та економія ресурсів вкрай необхідні. Ділимося з вами практичними порадами, як побудувати в компанії систему здорової економії. Запровадьте систему планування: у вас має бути чіткий план витрат, якого ви повинні дотримуватися. Перевищення суми планових витрат має бути детально проаналізовано.

Робота з прайс-листами постачальників в програмі "Управління торгівлею"

"Управління торгівлею" - програма з лінійки "1С:Підприємство", що користується попитом серед підприємств, які ведуть торгівельну діяльність. У цій статті ми розповімо, як в цій програмі працювати з прайс-листами постачальників. Перед початком роботи з Прайс-листами постачальників в програмі "Управління торгівлею" необхідно включити функціональну опцію в налаштуваннях Адміністрування - Номенклатура - Номенклатура постачальників.

Жорсткий менеджмент. Примусьте людей працювати на результат

Як почати платити співробітникам за результат їхньої роботи, а не за час з 9 до 18? Як гармонізувати стосунки з клієнтами? Як зробити свій бізнес більш прибутковим? Відповіді ви знайдете в книзі «Жорсткий менеджмент. Примусьте людей працювати на результат». Ден Кеннеді - Професор суворої реальності - каже, що ідеально було б, якщо б найманих працівників в бізнесі зовсім не було, але раз без них ніяк - вам доведеться мати справу з турботами.

Системи «Клієнт Банк» в програмах 1С:Підприємство

Щоденна робота бухгалтера з банком включає: створення платіжних доручень; вивантаження/завантаження даних банку про надходження та списання за день; відображення виписки банку на розрахунковому рахунку в програмі 1С:Підприємство. Для налаштування автоматичного обміну інформацією про платіжні доручення та банківські виписки між системами «Клієнт банк» та програмами 1С:Підприємство існує спеціалізоване рішення. 

Монітор керівника в програмах "1С:Підприємство"

Монітор керівника в програмах "1С:Підприємство" – корисний інструмент для керівника підприємства. Він дозволяє швидко отримати інформацію про поточний фінансовий стан компанії та ключові показники бізнесу. Оперативні дані можна деталізувати завдяки звітам, що доступні за посиланнями на сторінці «Монітору керівника». Зручність цих звітів у швидкості формування та відображення. 

Сторінки