Автоматизація медичного центру

Компанія: приватний медичний центр «Клініка вихідного дня», м.Київ
 
Програмний продукт: «1С:Управління невеликою фірмою», «1С:Бухгалтерія», «1С:Зарплата та управління персоналом»
 
Інформація про компанію
 
«Клініка вихідного дня» - сучасний багатопрофільний медичний центр з дитячим та дорослим, діагностичним та хірургічним відділеннями. Тут працюють висококваліфіковані лікарі з багаторічним досвідом медичної практики. «Клініка» молода, однак вже має кілька тисяч лояльних пацієнтів та їх схвальні відгуки.
 
Характеристика галузі
 
Приватні медичні клініки та центри стають все популярнішими серед населення, оскільки вони забезпечують пацієнтам високий рівень медичної допомоги (у порівнянні з державною медициною) та володіють дорогим діагностичним обладнанням для проведення різноманітних обстежень, які, у свою чергу, уможливлюють та прискорюють постановку правильного діагнозу.  
 
За даними дослідницької компанії Pro-Consulting, на сьогодні в Україні працює близько 50 000 приватних клінік та медичних центрів, які займають 10% ринку медичних послуг. Щороку відкриваються нові приватні медичні заклади, а ті заклади, що вже давно працюють на цьому ринку, постійно розвиваються та інвестують в модернізацію, розширення потужностей, відкривають нові філії.
Найчастіше за послугами приватних медичних закладів звертаються жителі великих міст та обласних центрів.
 
На цьому ринку конкуренція за пацієнта достатньо жорстка і змушує медичні заклади постійно вдосконалюватися, підвищувати ефективність лікування та якість обслуговування, пропонувати нові сервіси та послуги, автоматизувати діяльність основних підрозділів.  
 

Автоматизація медичного центру 

 

1С для управління медичним закладомОтримайте дієві інструменти для управління медичним закладом. Створіть конкурентний та прибутковий медичний центр завдяки автоматизації бізнес процесів та повноцінному обліку діяльності. 
Ми допоможемо.

 

Завдання для вирішення
 
Приватний медичний заклад – це складна організація, яка, окрім забезпечення лікувального процесу, має багато інших бізнес процесів, як і будь-яке комерційне підприємство: залучення та утримання персоналу, постійне вдосконалення клієнтського сервісу, маркетингові активності, виконання законодавчих вимог, впровадження нових технологій. Всі ці процеси повинні бути прозорими і контролюватися власником медичного закладу. Контроль дає можливість відслідковувати фінансовий стан підприємства, вчасно виявляти слабкі місця, що на нього впливають, та вживати заходів з їх усунення. 
 
Власник «Клініки вихідного дня» з першого дня роботи центру хотів розуміти, як розвивається його бізнес, тому звернувся до нас за допомогою в автоматизації діяльності його медичного закладу. 
 
Основні завдання:
  • швидка реєстрація пацієнтів на прийом до лікаря, 
  • ведення графіку прийомів лікарів та планування завантаженості кабінетів,
  • ведення клієнтської бази в CRM-системі, 
  • інтеграція з IP телефонією,
  • управлінська звітність, 
  • автоматизація бухгалтерського обліку,
  • управління персоналом та розрахунок заробітної плати.
 
Рішення
 
Для вирішення поставлених завдань ми підібрали програмний продукт «1С:Управління невеликою фірмою». Він розроблений з урахуванням особливостей підприємств, що надають послуги, має досить широкі можливості для управлінського обліку та CRM-систему.  Ми також використали наші власні розробки для автоматизації діяльності медичних закладів: запис пацієнта на прийом, графік прийому лікарів, планування завантаженості кабінетів. 
 
В процесі впровадження ми розробили робоче місце медичної сестри, допрацювали механізм інтеграції «1С:УНФ» з IP телефонією, а також інтегрували сервіс для запису на прийом з сервісами doc.ua та likarni.com. Для автоматизації бухгалтерського обліку було впроваджено програму «1С:Бухгалтерія», а для управління персоналом та розрахунку зарплати - «1С:Зарплата та управління персоналом».
           
Результати
 
В результаті комплексної автоматизації діяльності медичного центру «Клініка вихідного дня» були вирішені всі поставлені власником завдання:
  • за лічені секунди відбувається запис пацієнта на прийом; якщо пацієнт вже звертався до клініки, при вхідному дзвінку завдяки IP телефонії система автоматично виводить його картку на робочий стіл оператора колл центру;
  • завдяки інтеграції системи з сервісами doc.ua та likarni.com запис на прийом через ці сервіси також прискорився;
  • завдяки зручному та зрозумілому інтерфейсу вести графік роботи лікарів просто і легко, як і  планувати завантаженість кабінетів – система сама підбирає вільні кабінети для проведення прийому;
  • дані пацієнтів зберігаються в CRM-системі, яка дає необмежені можливості для роботи менеджера з продажів та маркетолога: планування активностей - дзвінків, зустрічей, e-mail та sms-розсилок; створення сегментів клієнтів для роботи з кожним із них окремо; збирання даних (наприклад, про джерело звернення клієнта до клініки), різноманітні звіти тощо;
  • завдяки механізму гнучкого ціноутворення впроваджено програму лояльності зі знижками та акційними пропозиціями;
  • автоматизовано роботу бухгалтерського та податкового обліку, розрахунку заробітної плати  та управління персоналом.  

 

З інформаційної системи керівник бізнесу отримує необхідні для аналізу господарської діяльності звіти:

  • управлінський баланс;
  • звіт про прибутки і збитки;
  • звіт про дебіторську та кредиторську заборгованість.
 
Завдяки активності та прогресивному мисленню керівництва «Клініки вихідного дня» інформаційна система  медичного центру постійно розвивається, створюються додаткові інструменти для роботи різних підрозділів.