Чим корисний Бітрікс24 маркетологу

Маркетинг не стоїть на місці, він постійно розвивається і розширює свої можливості, що додає сучасному маркетологу ще більше завдань в список. Звичайно, щоб справлятися з таким об'ємом роботи, маркетологу необхідний інструментарій. Нам з маркетингом добре допомагає Бітрікс24, і ми вирішили поділитися з вами його маркетинговими можливостями.

Жива стрічка
 
Жива стрічка в Бітрікс24 нагадує стрічку звичних нам соціальних мереж: в ній ми бачимо те, що, на думку наших колег, нам цікаво-потрібно-важливо бачити, і публікуємо те, що ми вважаємо потрібним для колег. В Живий стрічці можна робити публікації для всіх співробітників компанії, для певних відділів, для конкретних груп на порталі або для окремо взятих колег.
 
Можливості Живої стрічки можна використовувати не тільки з робочих питань (наприклад, анонс зборів, опитування), але і для внутрішнього маркетингу - формування корпоративної культури, дружньої атмосфери в компанії і розвитку позитивних відносин в колективі.
 
Ми в Живий стрічці свого порталу Бітрікс24 вітаємо колег з їх днями народжень, святами, бажаємо вдалого робочого тижня і хороших вихідних, обговорюємо ідеї для спільного проведення часу, постимо щось веселе для гарного настрою або щось корисне для роботи.
 

Як налагодити ефективну комунікацію в компанії

Комунікація в компаніїБізнес будується на комунікації - внутрішній всередині компанії, зовнішній - з клієнтами, постачальниками, підрядниками, ЗМІ тощо. Аж ніяк не применшуючи значення зовнішньої комунікації, сьогодні ми вирішили поговорити про внутрішню взаємодію, адже це той “клей”, що тримає всю організацію вкупі.

 
Екстранет
 
За родом своєї діяльності маркетологи часто звертаються за допомогою до дизайнерів, програмістів, seo- і smm-фахівців, рекламних агентств та інших підрядників. Погодьтеся, обговорювати макет буклета або дизайн сайту "у пошті", та ще якщо у цьому задіяно більше трьох осіб, не дуже зручно. Екстранет в Бітрікс24Ось тому Бітрікс24 - ідеальне місце для ведення проектів із залученням позаштатних спеціалістів прямо на вашому порталі.
 
Всі матеріали зберігаються в групі проекту - з коментарями, правками, файлами. У проект можна додати всіх колег, які мають до нього відношення, і спеціалістів підрядника, так всі будуть в курсі того, що відбувається, яка версія макета обговорюється, які завдання потрібно вирішити, щоб успішно завершити проект.
 
 
Завдання, Стікери, Календар
 
Завдання можна записувати і в блокнот, але він, на відміну від Бітрікс24, не нагадає про наближення дедлайну або термінове завдання від керівника.
 
Інструмент Завдання - дуже зручний: вказуйте термін виконання завдання, розбивайте на підзадачі, додавайте чек-листи, файли, залучайте співвиконавців, коментуйте.
У вас обов'язково знайдуться завдання, які потрібно виконувати, наприклад, щовівторка та щочетверга. Налаштування Бітрікса24 дозволяють зробити такі завдання регулярними - вони автоматично будуть з'являтися у вас в списку, їх не потрібно створювати вручну. І вам обов'язково прийде нагадування про заплановану на певний час активність, так ви нічого не пропустите.
 
Любите записувати ідеї та іншу інформацію на стікери? У Бітрікс24 вони теж є. Їх можна створювати, прикріплювати до конкретних завдань (якщо інформація на них відноситься до цих завдань) або створювати нові завдання на основі стікерів.
 
Всі завдання відображаються в Календарі, так ви бачите свій обсяг роботи на кожен день. Плануйте і працюйте з задоволенням!
 
 
 
Сайти 
 
Якщо потрібно швидко створити лендінг під послугу, продукт, акцію або захід, а корпоративний сайт цього зробити не дозволяє, на допомогу прийдуть Бітрікс24.Сайти. Це нова, дуже потрібна і корисна можливість у Бітрікс.
 
Для роботи з Сайтами вам не потрібна допомога програміста: досить спланувати структуру лендінгу, написати текст і створити ілюстрації або підібрати готові, а потім вибрати шаблон оформлення в Бітрікс24.Сайти і відредагувати кожен блок вашого лендінгу.
 
Сайти в Бітрікс24

Конструктор сайтів простий і зручний: ви легко можете додати з каталогу необхідні вам блоки, швидко змінити текст, зображення або фон сайту.

Сайт вже оптимізований під seo-просування: ви легко можете налаштувати мета-теги, включити індексацію сторінок, додати карту сайту, лічильник Гугл Аналітики, піксель Фейсбуку. При створенні сайту ви також бачите, як він буде виглядати на різних пристроях - смартфонах, планшетах, комп'ютерах: сайт адаптований під різні пристрої, браузери і операційні системи.

 
Відкриті лінії, Віджет на сайт, CRM-форми
 
З можливостями Бітрікс24 у вас не буде необхідності звертатися за допомогою сторонніх сервісів для роботи в цифрових каналах комунікації з вашими клієнтами - чатах на сайтах, мессенджерах, формах зворотного зв'язку, соціальних мережах. Все це є у Відкритих лініях Бітрікс24.
 
Ви підключаєте до Відкритих ліній ваші сторінки соцмереж, Viber, Telegram і інші канали комунікації. Всі повідомлення від клієнтів, через який би канал вони не звернулися до вашої компанії, надходять в Бітрікс у Відкриту лінію і розподіляються між співробітниками. Співробітники бачать всі звернення в Бізнес-чаті і відповідають там же, а клієнти отримують відповіді в тому каналі, через який звернулися - в Facebook, Viber, в чаті на сайті. Зберігається вся історія листування з клієнтами.
 
Відкриті лінії в Бітрікс24
 

Для комунікації з клієнтами на сайті розмістіть віджет з чатом, формою для відправки повідомлення і мессенджерами для зручної роботи зі зверненнями клієнтів в Бізнес-чаті Бітрікс24.

CRM-форми, кнопки для сайту, наприклад, "Купити", "Замовити", ви також можете поставити від Бітрікс24. Коли відвідувач сайту заповнює таку форму, його дані автоматично потрапляють в CRM-систему, на їх основі створюється Лід, і відповідальному менеджеру приходить повідомлення про це. Таким чином, вам не потрібно вносити вручну інформацію в CRM, і Бітрікс сам повідомить вас про вхідні заявки, щоб ви не пропустили жодної.

 

Як завоювати лояльність клієнтів

Лояльність клієнтівБлизько 63% маркетологів вважають, що їх основне завдання - залучати нових клієнтів. Однак успішні компанії вже давно знають, що втримання лояльних клієнтів - тих, що знову і знову повертаються до них за покупкою та рекомендують друзям та близьким - впливає на ріст прибутку. Лояльні покупці не зваблюються знижками та не біжать до конкурентів, тому що їм добре тут, де їх люблять та піклуються про них. 

 

CRM, Воронка продажів, CRM-маркетинг
 
CRM - незамінний інструмент для маркетолога. Він дозволяє оцінити потенціал і перспективи розвитку кожного клієнта або окремого сегменту, визначити ефективність каналів продажів і маркетингових кампаній, вибудувати комунікацію з лідами та клієнтами в залежності від того, на якому етапі воронки продажів вони знаходяться.
 
В CRM Бітрікс24 ви можете планувати для себе завдання по роботі з вашими клієнтами (потенційними клієнтами). В потрібний час ви отримаєте повідомлення про заплановану дію - дзвінок клієнту, зустріч, електронний лист або повідомленні в месенджер - і не пропустите його. Дзвонити, відправляти повідомлення та електронні листи можна прямо на порталі.
 
Нещодавно в Бітрікс24 з'явилася нова можливість CRM-маркетинг. Вона дозволяє робити масові імейл- і смс-розсилки, масову відправку повідомлень в месенджери окремим клієнтам або сегментам. Завдяки готовим шаблонам і зручному редактору підготовка розсилки займає мінімум часу.
 
CRM-маркетинг
 
За допомогою CRM-маркетингу ви також можете створювати рекламні кампанії в Google Adwords і Facebook.
 
У Бітрікс24 весь інструментарій маркетолога під рукою, немає необхідності у використанні сторонніх сервісів.
 
Рубрика: