Налаштування та використання бонусних карт лояльності в програмі "Управління торгівлею"

Використання бонусних карт лояльності дозволяє, на відміну від стандартної знижки, накопичити клієнту певну суму балів і надалі користуватися ними при майбутніх покупках.
Включення опції використання бонусних карт відбувається в розділі Адміністрування - Маркетинг і планування. 
 
 
Маркетинг і планування
 
Першим кроком необхідно створити нову бонусну програму. Список бонусних програм лояльності знаходиться в розділі Маркетинг і планування - Налаштування і довідники - Бонусні програми лояльності.
 
Налаштування і довідники
 
 
У момент створення нової бонусної програми необхідно визначити наступні поля:
  • Найменування;
  • Курс конвертації 1 бонусного балу;
  • Правило оплати бонусними балами;
  • Обмеження максимального відсотка оплати бонусами;
  • При необхідності уточнити максимальний відсоток для різних цінових груп.

 

Бонусна програма

 

Управління торгівлею 1С:ПідприємствоУПРАВЛІННЯ ТОРГІВЛЕЮ

Шукаєте рішення для автоматизації торгівлі чи роздрібного магазину, в якому можна вести облік бонусів та бонусних карт?

 

Познайомтесь з програмою "1С:Підприємство. Управління торгівлею"

 

 

НАРАХУВАННЯ БОНУСНИХ БАЛІВ

Нарахування бонусних балів відбувається кількома способами:

 
1. Автоматично, за заданими правилами, визначеними в довіднику Правила нарахування та списання бонусних балів.
 
Нарахування бонусів
 

2. При розрахунку знижок по зареєстрованих Видах карт лояльності​

Вид карт лояльності

 

3. При проведенні маркетингових заходів за допомогою документа Установка знижок (націнок).

Установка знижок

 

4. Вручну, за допомогою документа Нарахування і списання бонусних балів (також застосовується для введення початкових залишків).

Нарахування і списання балів

 

ПРИКЛАД РОЗРАХУНКУ ЗНИЖОК ПО ЗАРЕЄСТРОВАНИХ ВИДАХ КАРТ ЛОЯЛЬНОСТІ
 

Перший крок - створення Знижки та Умов надання знижки.

Приклад

Приклад

 

Для активації карти лояльності необхідно змінити статус і вказати дату початку і закінчення дії.

Приклад

 
 
 
Чому клієнти йдутьКлієнти - запорука процвітання Вашої компанії. Немає клієнтів - немає бізнесу. Однак ще важливіше - клієнти постійні: одного разу довірившись Вам і отримавши очікуване, вони знову й знову будуть до Вас звертатися за допомогою, якщо Ви їх, звичайно, не підведете. І тут не зайвим буде нагадування, що утримання існуючого клієнта коштує в 5-10 разів дешевше, ніж залучення нового. У будь-якій галузі простежується наступна залежність: чим довше ви утримуєте клієнта, тим більше заробляєте від відносин з ним.
 

 

 
Наступний крок - реєстрація нової карти лояльності.
При натисканні на кнопку Створити відкриється помічник реєстрації нової карти. При вказанні номеру картки лояльності програма створить новий запис і встановить статус "діє" для даної карти.
 
Приклад
 
 
Даний вид знижок по бонусних картках буде тепер запропонований при оформленні продажу за допомогою чека ККМ.
Приклад
 
При наступних покупках клієнт зможе скористатися накопиченими бонусними балами. Програма при розрахунку покупця відобразить суму накопичених балів і запропонує ними скористатися.
Приклад
 
Приклад
 
При необхідності можна подивитися залишок бонусних балів у звіті. Розділ Продажі - Звіти з продажу - Залишки бонусних балів.
Приклад
 
 
Будемо раді допомогти вам з налаштуванням програми "Управління торгівлею".
 
Матеріал підготував Олександр Попович, консультант по програмі "Управління торгівлею"