Як 1С допомагає вести бізнес

Сьогодні на підприємствах роль центральної нервової системи виконує система інформаційна – програма, що містить всі дані про діяльність організації та дозволяє працівникам вирішувати їх щоденні завдання, а власнику бізнесу – керувати підприємством, оперуючи актуальною інформацією. Для управління бізнесом українські компанії віддають перевагу програмам 1С. Як 1С допомагає вести бізнес?

 

Як 1С допомагає приймати управлінські рішення

 

У керівника підприємства є одна важлива функція – керувати підприємством і розвивати його для досягнення поставлених цілей, а для цього керівнику доводиться вирішувати безліч завдань та приймати безліч рішень.  

В сьогоднішніх реаліях орієнтація ТОП-менеджменту в прийнятті управлінських рішень лише на власний досвід, ділову хватку та інтуїцію може серйозно зашкодити компанії: сучасний бізнес керується фактами та глибоким аналізом дій та подій.

З єдиною інформаційною системою на підприємстві керівник бачить повну картину діяльності компанії по всіх напрямках та має доступ до актуальної інформації для аналізу та прийняття рішень. Програми 1С дають можливість керівнику оперативно отримувати всю необхідну звітність, де б він не знаходився, та контролювати всі аспекти роботи підприємства в режимі реального часу. Управління бізнесом в автоматизованому режимі дозволяє сфокусуватися на плануванні та стратегічних цілях.  

 

Як 1С оптимізує роботу складу

 

До нас за допомогою звернувся власник компанії, що веде оптову торгівлю. В компанії виникли складнощі в роботі складу:

  • робітники складу витрачали більшу частину свого робочого часу на телефонні розмови (до 60%);
  • статуси замовлень відображалися у файлі Excel;
  • робітники часто не встигали вчасно зібрати замовлення;
  • адреси доставок плуталися – вантаж часто доставляли не «по тій адресі».

Було поставлено завдання – організувати та оптимізувати роботу складу.

Програма «1С:Управління торгівлею», яка вже була встановлена на підприємстві, була допрацьована, і в результаті:

  • створено робоче місце робітника складу;
  • автоматизовано обробку складських документів;
  • розроблено алгоритм друку маршрутних листів та розподілу замовлень між водіями;

У підсумку

  • кількість телефонних розмов звелась до мінімуму та займає близько 5% робочого часу;
  • облік ведеться в програмі, Excel не використовується в роботі персоналу складу;
  • на 30% збільшилась пропускна здатність складу.

Витрати на оптимізацію роботи складу окупили себе через 1 місяць.

 

Як 1С структурує бізнес-процеси

 

За допомогою програми 1С «Управління невеликою фірмою» керівник компанії оптимізував роботу відділу продажів. Менеджери з продажів витрачали велику частину часу на оформлення документів – рахунків на оплату, комерційних пропозицій, звітів тощо. Облік угод з продажів вівся в Excel.

В результаті впровадження 1С звільнилося 40% часу менеджерів, збільшилась кількість оформлених угод в день. Всі рутинні процеси були автоматизовані – підготовка до угоди, її ведення, оформлення первинних документів по руху грошових коштів. Керівник отримав можливість аналізувати ефективність роботи кожного менеджера: кількість угод, сума угоди, дебіторська заборгованість тощо. Також з’явилась можливість відслідковувати. На якому етапі та чи інша угода. Автоматизація дозволяє складати план на кожного менеджера окремо і в цілому на весь відділ продажів.

Окрім відділу продажів паралельно було автоматизовано і інші відділи підприємства. Проект окупив себе за 2 місяці.  

 

Структуровані бізнес процеси

 

Як 1С допомагає розвивати відносини з клієнтами

 

Сьогодні покупцю вже недостатньо просто купити товар чи послугу компанії, він вимагає до себе певного ставлення: він порівнює між собою не лише товари різних компаній, але і той рівень обслуговування, який він отримає, купуючи товар. Залучення та утримання клієнта – пріоритетне завдання бізнесу. Хто в компанії комунікує з клієнтом напряму? Менеджери відділу продажів, працівники відділу післяпродажного обслуговування, відділ по роботі з рекламаціями. Та кожен працівник повинен усвідомлювати, що його відносини з клієнтом впливають на репутацію компанії.  

Для максимально якісної роботи з клієнтами необхідно оптимізувати інформаційні потоки, вести базу клієнтів та зберігати всю історію комунікацій з кожним із них (звернення, замовлення, скарги), щоб кожен менеджер міг оперативно отримати доступ до даних покупця та максимально повно відповісти на всі запитання клієнта.   

Читайте також статтю Як завоювати лояльність покупців: 8 уроків

CRM-система на платформі 1С:Підприємство дозволяє:

  • керувати контактами з клієнтами;
  • за допомогою аналізу зібраних даних визначити ключових клієнтів;
  • планувати активності;
  • керувати продажами;
  • керувати асортиментом товарів та послуг для максимального задоволення попиту;
  • управляти маркетингом та маркетинговими кампаніями.   

В результаті впровадження CRM-системи допоможе:

  • регламентувати бізнес-процеси компанії;
  • покращити якість обслуговування клієнтів;
  • підвищити їх лояльність;
  • збільшити продуктивність відділу продажів та відділу маркетингу;
  • збільшити кількість успішних угод та об’єму продажів;
  • збільшити прибутковість;
  • збільшити долю ринку компанії.

Всі напрацьовані дані зберігаються в єдиному сховищі та доступні працівникам і керівництву в потрібний їм час. CRM-система на підприємстві гарантує безпеку інформації: у випадку звільнення ключових менеджерів всі контакти та дані клієнтів залишаються в базі компанії.

 

Взаємовідносини з клієнтами

 

Як 1С допомагає оптимізувати витрати

 

Кожне підприємство прагне мінімізувати витрати, адже це максимізація прибутку та конкурентна перевага на ринку. Однак часто буває таке: продажі є – прибутку немає. В цьому випадку потрібно аналізувати собівартість продукції: виявити та порахувати явні та приховані витрати.

Програми 1С дають можливість порахувати витрати за період у розрізі статей витрат, проаналізувати їх, найти шляхи оптимізації та спланувати графік витрат на майбутні періоди. Таким чином витрати припиняють бути неконтрольованими та керованими вручну.  

Зробіть свій бізнес керованим - поставте 1С!