Облік землі

облік землі

"Облік землі"

 

програма для сільськогосподарських підприємств

сфера автоматизації: агропідприємства зі значним земельним банком

 

Програма «Облік землі» розроблена командою ІнтелТех для ефективного управління земельним банком сільськогосподарських підприємств.

 

Подарунок при покупці: безкоштовні послуги

 

Демонстрація

Доставка

Встановлення

Налаштування

Навчання

 

Програма являє собою базу даних (БД), в якій зібрана вся необхідна інформація про пайовиків, паї, договори, орендну плату. Дана БД створена на базі 1С 8 з використанням сучасних методів, наприклад, таких як керовані форми та схема компоновки даних. БД легко інтегрується з будь-якими системами, створеними на платформі 1С 8 і буде представляти собою додаток у вигляді окремої підсистеми.  

 

Керівник

  • «бачить» за допомогою карти земельного фонду свої земельні ресурси та ресурси конкурентів;
  • визначає «стратегічні» земельні ділянки, володіння якими є вкрай важливим для підприємства, та ті поля, які знаходяться в оточенні ділянок конкурентів, до яких складно доставляти техніку та через які підприємство несе додаткові витрати. Володіючи такою інформацією, керівник розробляє подальшу стратегію по управлінню земельним банком та політику нарахування та виплати орендної плати.
  • контролює нарахування та виплату орендної плати тільки по актуальних договорах;
  • має можливість «наочно» планувати структуру посівних площ;
  • оперативно отримує всю необхідну аналітичну звітність по земельних ділянках, пайовиках, орендній платі.       

   

Функціональні можливості програми "Облік землі"

Концепція функціональних можливостей бази обліку землі

сільськогосподарського підприємства та її впровадження

 

1. Інвентаризація всіх договорів


  • Введення всіх договорів у порожню базу даних;
  • Створення можливості контролю при введенні по полях: код ДРФО, Прізвище, Ім’я, По-батькові (первинне заповнення довідника імен, населених пунктів, областей, районів, територіальних органів МВС, які видають паспорти);
  • Створення шаблонів при введенні реквізитів державних актів;
  • Створення шаблонів кадастрових номерів та їх територіальне прикріплення до регіону;
  • Створення шаблонів номерів реєстрації в земельних ресурсах;
  • Ергономіка введення картки пайовика, заповнення реквізитів паю (ділянки), договору;
  • Сканування та прикріплення всіх супутніх документів до договору;

 

2. Коректне введення інформації по спадкоємцях та укладених з ними договорах


  • Чітка прив’язка спадкоємця до власника паю;
  • Виведення інформації про необхідність переукладення договору зі спадкоємцями та розірвання договору з попереднім власником;

 

3. Введення інформації по довірених особах, від імені яких укладені договори


  • Введення реквізитів доручення;
  • Перевірка можливості укладення договору оренді за цим дорученням;

 

4. Введення інформації по розірванню договорів


  • Розірвання договору;
  • Заява на розірвання договору;
  • Реєстрація розірвання договору в управлінні земельними ресурсами;

 

5. Облік руху договорів при їх реєстрації


  • Перевірка договорів працівниками юридичного відділу;
  • Виготовлення кадастрових планів;
  • Створення заяви на реєстрацію договору;
  • Реєстрація договорів в управлінні земельними ресурсами;

 

6. Укладення договорів на місцях


  • Підписанні бланку договору лінійним адміністратором на місці;
  • Заповнення реквізитів пайовика на договір (печатка на підписаний пайовиком бланк);

 

7. Зберігання договорів

8. Облік договорів з пайовиками з неналежним чином оформленими земельними паями


  • Укладення договору без вказання реквізитів паю;
  • Допомога при оформленні державного акту на земельну ділянку (обговорюється окремо за умови, що є необхідність);

 

9. Введення інформації по картах розпаювання


  • Створення довідника полів згідно з картами розпаювання;
  • Введення інформації по стану полів (загальна кількість паїв, невитребувані паї тощо)
  • Прив’язка клітинок до оброблюваних полів;
  • Створення агроекологічного паспорту полів з усіма необхідними даними;

 

10. Введення залишків по заборгованості з орендної плати

11. Нарахування/виплата орендної плати


  • Введення інформації по нормативній вартості землі;
  • Нарахування орендної плати в грошовій формі;
  • Нарахування орендної плати в натуральній формі;
  • Виплата орендної плати;
  • Особливості виплати орендної плати із неофіційної каси;
  • Зняття коштів для проведення та закриття платіжних відомостей через офіційну касу;
  • Облік взаєморозрахунків по виплаті частини орендної плати в сільради;

 

12. Звітність


  • Формування аналітичних звітів, які стосуються безпосередньо обліку землі (площа, кількість пайовиків, кількість договорів, всі можливі відбори по існуючих полях об’єктів бази даних);
  • Звіт про наявність всіх необхідних супутніх документів;
  • Формування бухгалтерських звітів взаєморозрахунків з пайовиками;
  • Формування звіту по ПДФО

 

Орієнтовний розрахунок ресурсів, необхідних для введення даних

Кількість договорів: 20 тисяч, час введення одного договору однією групою операторів (2 людини) – 2 хвилини. Всього: 40 тисяч хвилин, коефіцієнт на песимістичний прогноз 1,5. Всього час введення 60 тисяч хвилин, що дорівнює 1 тисячі годин, тобто 125 робочих днів або 5,6 місяців.

 

Якщо буде задіяно 3 групи операторів із 2 працівників, час введення складе приблизно 2 місяці. Закладаємо песимістичний сценарій = 2,5 міс. на 3 групи операторів.

 

Окремо слід передбачити 2-3 людини для введення даних для карт розпаювання та їх прив’язку до полів, що обробляються, а також наданню статусу «клітинкам» - «наша», «не наша», «фермер», «обмін» тощо.   

Приклад впровадження програми в агрохолдингу "ТАК-Агро
Автоматизація агропідприємства: статті
Поділіться записом у соціальній мережі