Торгівля

Особливості підприємств, що ведуть комерційну діяльність, максимально враховані при створенні програм 1С для торгівлі. Автоматизація торгового підприємства на основі програмних продуктів 1С:Підприємство допоможе вирішити бізнес задачі на всіх етапах торгово-технологічного процесу.

 

Вигоди від використання програм 1С:Підприємство для підприємств роздрібної торгівлі

  • якісне обслуговування покупців з максимальними зручностями та з мінімальними затратами часу;
  • скорочення черг за рахунок зростання швидкості обслуговування, таким чином, покупці не йдуть до конкурентів та генерують прибуток;
  • підвищення продуктивності праці касирів, максимально зручно обладнане робоче місце;
  • можливість застосування маркетингових інструментів - акцій, знижок, дисконтних карт, програм лояльності;
  • точність в роботі з товаром на складі і в торговій залі;
  • можливість розвернутої аналітики продажів.

 

Вигоди від використання програм 1С:Підприємство для дистриб'юторів

  • планування та управління продажами, закупками;
  • доступність оперативної інформації для ефективного керування підприємством;
  • можливість аналізу та планування торгових операцій;
  • керування ціновою політикою;
  • можливість аналізу (включаючи ABC-аналіз, XYZ-аналіз); 
  • організація складської логістики;
  • поліпшення взаємовідносин з постачальниками та покупцями;
  • керування фінансовими потоками підприємства.

 

Програми 1С:Підприємство вирішують важливі бізнес-завдання торгового підприємства

Бухгалтерський та податковий облік Управління взаємовідносинами з клієнтами
  • точне ведення бухгалтерського обліку у відповідності до законодавства;
  • відправку необхідної електронної звітності;
  • оформлення необхідних документів по угодах;
  • здійснення платежів контрагентам;
  • звітність для керівників.
  • ведення упорядкованої клієнтської бази;
  • фіксація взаємодій з клієнтами та проведення аналізу (наприклад, АВС-аналіз) з метою виявлення ключових та потенційних клієнтів;
  • фіксувати відмови від покупок/повернення товарів/скарги;
Складська логістика Маркетинг
  • контроль надходження запасів та відвантаження товарів;
  • оперативне отримання інформації про товари, кількості, терміни придатності;
  • проведення інвентаризації;
  • формування необхідної документації.  
  • виявлення потенційних покупців та формування для них пропозиції на основі аналітичних даних про частоту та об’єм покупок/закупок/замовлень;
  • фіксування відмови від покупки/повернення товару/скарги;
  • оцінка ефективності маркетингу.

 

Програмні продукти 1С:Підприємство для торгівлі

Роздріб для України

 

6 690 грн

1С:Підприємство 8. Управління торгівлею

8 400 грн

1С:Підприємство 8. Управління торговим підприємством

15 053 грн

 

З повним переліком програмних продуктів та їх вартістю Ви можете ознайомитися в прайс-листі

У Вас виникли запитання? Отримайте безкоштовну консультацію за номером

(067) 467-90-05, (044) 209-93-20.